ett skäl vrf jag hatar poliser

    Publicerat:  2009-08-13 @ 20:51:52

En civilklädd polis såg inbrottet och kallade på förstärkning i stället för att själv ingripa. 14-åringen fick panik och sprang. Strax efter var han påkörd. Foto: Björn Hansson/Linslusfoto.se Kalle, 14, kördes
över av polisen
Jagades för godisstöld - vårdas för svåra brännskador
Kalle, 14, stal godis från en kiosk.
Då kallade polisen på förstärkning - och körde över honom.
Nu vårdas Kalle på sjukhus och kommer att få men för livet.
- Jag vill att polisen tar sitt ansvar. Även om min son gjorde fel så förtjänade han inte detta, säger mamma Charlotte.
Kalle lider fortfarande av fruktansvärda smärtor.
Han har opererats flera gånger på sjukhuset i Karlskrona och det kommer att krävas ytterligare ingrepp.
Kalle har omfattande tredje gradens brännskador på magen, och ansiktet är sönderskrapat. Läkarna har spikat ihop hans brutna axel och gipsat fotleden som gått av.

SVÅRT SKADAD Den unga pojken har tredje gradens brännskador på magen efter att han klämdes fast under polisbilen. 14-åringens mamma är mycket kritisk till polisens insats
läs mer här.

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej söta du!

Jag tänkte bara säga att jag bloggar från http://finest.se/minaya nu under min semester för där kan jag mobilblogga.. Kram

2009-08-14 @ 00:53:46
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0