Gästblogga-Veronica

    Publicerat:  2009-05-27 @ 19:43:23
Hej hej alla Lollos läsae :D
Veronica här, jag skulle gästblogga lite hos lollo här.
Jag snackar i tel med henne nu och hon beklagar för att hon inte har bloggat på länge, hin har ingen "blogglust" eller vad man nu ska seja ;)
Men sån tur då att jag finns här :D<3

Jag vet inte riktigt vad jag ska seja, jag har varigt sjuk idag så jag har inte gjort så mkt idag ;)
Å jusste, vad tyckr ni om Lollos namn?
Blondinsalollo, hahaha ;)
När jag och Ellen såg det namnet så började vi asgarva, asså det är ju världens roligaste namn.
Men när man tänker efter lie så är det namnet faktiskt bra, eller det är ju inte såhär skit dåligt :D
haha, nej nu ska jag sluta, jag holler på att mobba Lollos namn.
Förlåt sötnos<3

hmm :)
Men om ni vill följa min blogg så kan ni gå in på mellbin.blogg.se
Vi syns där :)<3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0