Hemma idag igen

    Publicerat:  2009-05-14 @ 09:28:00
Heej!!
Idag så mår jag mycket bättre så skönt så jag kanske går till skolan i morgon men det är tvecksammt. Vaknade för ett tag sen och såg på Top model 6 det är kul att titta på tycker jag.
Jusst nu så svarar jag på komentarer jag har fått. Men jag slänger in inlägg lite senare sen :D

Ellen jag och Elin <3
Jag och mamma har varit och shoppat i helgen och jag tänkte vissa på vad jag har handlat men jag gör det sen, men jag har tagit bort prislapparna redan så tro inte att jag inte bara har tagit nåt ur garderoben.
Pussar och Kramar <3<3 //Lollo

Kommentarer
Postat av: Inés

Snygg blogg! Och ooh så härligt att shoppa! =D

2009-05-14 @ 09:57:29
URL: http://misscherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0