Oväntat besök

    Publicerat:  2009-05-14 @ 11:05:30
gammalt inlägg från min andra blogg men den är rolig ;D

Heej!!
Idag så har det varit tråkigt för det var skola men en sak var bra för vi fick håltimme sista lektionen. Men jag och Elin blev lite rädda när vi slulle gå ut från rasten för där stog det en kille med militär dräkt och ett jätte stort gevär, så vi trodde att det var en sån här som skulle skuta oss.
Så när vi såg att andra gick förbi så gick vi imot den där militär killen. Och då skulle Elin fråga vad dom gjorde här, Men då bakade han för han skulle gå till dom andra miletärerna och så vände han sig om och kolla på oss.
(Elin) Hejhej!
(Militären) Hej
(E) Vad gör ni här?
(M) Jobbar
(E) Varför då?
(M) Ha en trevlig dag.
Och så bakade han in i bilen och satt sig. Allså han för skit snygg så jag och Elin gick och sa hela tiden jag vill inte att han ska dö. Men han var värkligen jätte snygg :D <3
Jag tyckte det lätt så kul för Elin fick inte ens ett svar så då sa jag vilket bra svar du fick ;D Sen så gick jag och Elin och garvade och härmade om och om igen vad han sa, ha en trevlig dag.
Men jag ska skriva ett till inlägg vad som hände mer idag.
Pussar och Kramar <3<3 //Lollo 

Kommentarer
Postat av: lliinnea

sv: tack så jätte mycket :D



kul det där med miletären :)

2009-05-14 @ 11:54:52
URL: http://lliinnea.devote.se/
Postat av: Liza

haha xD Verkligen fin blogg! har du bloglovin?

2009-05-18 @ 20:02:57
URL: http://lizaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0