Lördag

    Publicerat:  2009-10-17 @ 21:45:08
Heej!!
Idag har jag bara tagit det lung, och jag har gjort klart so läxan men framsidan är kvar men den är inte så svår att göra :)
Just nu sitter jag och pratar med ellen, lika kul varje gång.
Igår åkte äntligen cailla ut men jag blev skit rädd när niclas hängde löst eftersom han är skit bra och får verkligen inte åka ut. Men det var bra att hon åkte ut igår :) Det var också kul att det var MJ tema, bra låtar hela tiden <3

ska försöka bli bättre på att uppdratera nu för det är inte så mycket läxor längre.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Glöm inte introduktion och avslutning bara, om du inte redan gjort dem ;)

2009-10-18 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0