midsommar

    Publicerat:  2010-06-26 @ 22:27:45
Halluuuu!!
Igår vare ju midsommar det var skit fint väder vi hade precis tur, så det var bra :D
Ellen firade med mej i år först var vi här hemma ett tag och sen gick vi ut och träffade jojjo och jenny t och så var det ngn till med som jag inte kommer ihåg namnet på:)
Och sen efter ett tag så gick jag och Ellen hem till henne och dansade som fånar i vardagsrummet hahhaha xD Det var skit kul så jag hade en bra midsommar<3






haha här har vi min larviga bror :P
Sen lite tidigare idag försökte tim få med mej på ngn fest men jag pallade inte jag ska ju bort imorgon så jag vill hinna umgås lite här hemma :)
Men vi får se om jag hinner skriva imorgon innan jag åker puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0