underbar solig dag

    Publicerat:  2010-06-16 @ 23:17:33

Halluuu!!
Idag så vart det ingen sommarskola vakande men allergichok jag tror att jag inte tål dam och sånt för varje gång det e smustigt så blir jag jätte försyld och det :S

Så jag sov till 12 och så solade jag i en timme sen möte jag upp jenny, så gick vi till stationen och mötte tessan. Sen så gick vi till lejondal och jenny badade och jag och Tessan satt på brygan :D
Sen så ringde jag morfar för vi orkade inte gå tillbax så han var snäll och hämade oss. Så gick vi till ica och handlade en macka och cola sen så gick vi till gården, och efter ett tag kom Ante och Tim sen niklas har saknat dom skit mkt :D:D
Sen så träffade jag Alex och Olle och ngr till det var jätte kul att se dom igen. Så det var jätte kul.

Nu ska ni få ett litet roligt videoklipp till dom som skrattar typ åt allt hahah xD


ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0