varit upptagen hela helgen

    Publicerat:  2010-06-20 @ 16:46:16
Halluuu!!
Förlåt för dålig uppdratering men jag har inte haft tid att blogga den här helgen :)
Men jag kan berätta om den.

I fredags så drog jag Ante, Olle, Ellen, Fredde, Niklas, Dennis och Erik ner till lejondal. Det var jätte dåligt väder så vi åkte först hem till Ante och chillade lite sen så tog vi en kvällspromenad hem till Olle alla sov där hahah det var skit kul :)
Först såg vi på 3 saw filmer blir as äklad av dom filmerna men det är ändå kul att kolla. Sen så gjorde vi inte så mkt mer speciellt.
Igår så var jag ute med Ellen så gick vi till farok och åt där och då kommer Ante och Niklas och sen dom andra efter ett tag så pratade alla och de. Sen så sov jag hos Ellen och kollade på A walk to remember det e verkligen en av dom bästa filmerna :D
Men om ett tag nu så ska jag ut med Ellen så ni får lite bilder.



puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: BRADLEYS

saw filmerna är verkligen vidriga :P

2010-06-21 @ 20:46:52
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0