nu var det ett tag sen

    Publicerat:  2010-03-17 @ 17:39:21
Har inte haft ork eller lust att blogga dom här senaste veckorna men jag ska berätta den här dagen och lite bilder :)

Det var frilustdag idag så vi åkte till hällkana med vårat arbetslag och vi skulle typ ha tävlingar och sånt :) Och sist jag åkte längdskidor det var i fjällen för nårra år sedan och då ramlade jag så mkt och åkte ner i en jätte brant bake så ända sen dess har jag aldrig velat åka längdskidor :)
Men idag så provade jag det iallafall och det var skit kul, och varje år jag har varigt i fjällen så har jag missat ngt så nästa år när vi åker upp där igen så ska jag åka längdskidor efter jag har åkt slalom :D

Kände mej verkligen som en vasalopsåkare :)





blev typ varvad av jan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0