stan

    Publicerat:  2010-03-20 @ 18:54:43
Idag var jag och Bianca i stan det var jätte mysigt det var länge sen hon och jag gjorde ngt själv tillsammans :P
Solen skinde verkligen jätte fint så jäkla bra att det börjar bli vår :)

Men iallafall först var vi och handlade det som vi skulle ha sen träffade vi på Jimmy och Tim haha :P
Och då skulle han försöka sno min väska och då drog jag upp det där med att han hade tagit min mobil utan att jag märkte det förut haha :)

Så då frågade han om han fick konstruera min väska och det fick han så då tog han den och sprang i väg och jag sprang efter och det var många som trodde det var på riktigt men sen kunde inte jag hålla mej för skratt så då skrek jag TIM!! och garvade ihjäll mej haha :) Och då tror jag alla fattade att det var på skämt.

Det jag handlade var iallafall löshår och nya solbrilor ni får se på håret senare ikväll är skit nöjd :D

så ser brillorna ut :)


Bianca :D<3
Sen ikväll ska vi sova hos ellen!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0