team tobako

    Publicerat:  2011-07-20 @ 02:17:30
Jag hittade fler bilder sen vandringen som var i maj, jag skrev ju om den förut!
Det är ju verkligen en utmaning för sig själv man får hoppa av precis när man vill men jag stog ut och kämpade mig igenom hela vandringen.
Här kommer det lite bilder, det var lite kul att hitta dom. På nåt sätt så saknar man nästan vandringen fast det var ett helvete att gå den.
Mitt team hette team tobako ja det kan nu ju klura ut själva varför vi hette det annars är det bara att fråga.
Man ser inte direkt sliten ut på bilderna men tro mej man var hur jävla sliten som helst och man ville bara sjunka ihop, det var tuft men jag kan vara stolt över mig själv för att jag klarade den. Vandringen är i tre dagar man sover ca 4 timmar sammanlagt och man gör massor med jobbiga grejer plus att man bär en väska som väger sjukt mycket. Första bilden är tagen på den första dagen så just där var vi inte trötta eller slitna.
Här har ni länken till inlägget jag skrev om vandringen ni som har missat det inlägget Vandringen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0