Måndag

    Publicerat:  2011-09-26 @ 20:23:48
Helluuu!
Nu var det ett bra tag sen men har inte pallat blogga!
Har vargt sjuk i stort sätt hela förra veckan, men på lördagen gjorde jag iallfall något.
Var på sån där moppecrusing elr nu vad det heter, det var faktis riktigt roligt :) Men polisen förstörde allt sen på kvällen kom ju fan inte där ifrån...
det var typ hur kallt som helst och jag hade ganska brotom hem!
Det mest jobbiga var att jag inte ens visste vart jag var men sen när jag äntligen kunde åka där ifrån så missade jag halv 11 tåget så jag blev tvungen att vänta till 11..
Men det var en riktigt rolig dag iallafall :)
Tack vännen för att du gjorde min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0