middag hos farfar

    Publicerat:  2009-12-27 @ 18:31:54
tjatja!!
Idag har jag varigt hos farfar han skulle bjuda på middag idag så vi åkte ditt :)
Och varje år så får vi en ny almenaka med bilder i och jag hittade en jätte fin som tog i sommras när min faster gifte sej, den ska ni få se sen för tessan ska skicka bilden :D

Men idag var ju jag hos farfar lekte lite med små kussinerna men inte så jätte länga orkade verkligen inte idag för jag och Virre har varigt uppe hella nätterna dom här 2 närmaste dagarana hahah ;D

älskar den här bilden :D
men vi ses senare puss<3

Kommentarer
Postat av: M I M I

åh älskar smycken! :D riktigt fina armaband

2010-01-01 @ 23:00:59
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0