mitt finger blev blålila

    Publicerat:  2009-12-27 @ 22:28:52
Igår innan jag och Virre skulle fota så skulle hon sätta på en ring på mitt långfinger.
Och den var för liten för man ska inte ha den på det fingret så den fastna och vi försökte få låss den.
Men det gick aldrig och jag kände hur ont ja börja gå och kollade på fingret och då var den helt blålila fyfan vad rädda vi blev;O

Det var hur läskigt som hällst.
Vi sprang runt och leta efter något som kunde hjälpa att lossna den och när hon försöka dra upp den så råkade Virre tryka till min fingertopp det var så mkt blod där så det gjorde skit ont:O
Men sen så tog vi glidmedel hahaha och då lossna den sen fick mitt finger vila lite :D

Kommentarer
Postat av: Bianca

SV: Jaa;) okej, det ska vi nog hitta:D

2009-12-27 @ 22:59:16
URL: http:// biancaevans.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jodå det är bra här, självdå?

2009-12-27 @ 23:10:40
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0