förlåt

    Publicerat:  2009-06-02 @ 16:15:09
Heej!!
Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat i helgen och det men jag har haft fult upp, men jag ska berätta min helg och det.
I Fredas så var jag med tessan jenny malleh och steffih, vi gjorde inte så mycket vi gick typ runt och och det. Sen så skulle jenny sova hos mig och vi tittade på Tur och retur den filmen var värkligen jätte länge sen jag såg, men båda somnade i filmen haha så vi ha inte se slutet och lite till.
På lördagen så var jag med Tessan vi skulle till lejondal :) Jag möte henne vid vivvo och vi gick in och köpte jordgubbar med grädde och coola. Sen så vid halv ett så fick vi sjus ner till stranden av Tessans mamma, och det var inte så mycket folk där först men det kom folk mot dagen ;D
Malleh och steffih kom också och alla fick färg på kroppen efter den härliga soliga dagen :) Och jag badade f*n vad kallt det var men det var iallafall första doppet.
Men nu har jag inget mer att skriva om så får ni bilder sen för jag har inga just nu.
Pussar och Kramar <3<3 //Lollo

Kommentarer
Postat av: V.

aa, för man tror ja att dom e skit snygga, men dom äör ju igentligen inte så himma snygga som man tror ;D<3

2009-06-03 @ 13:01:41
URL: http://mellbin.blogg.se/
Postat av: V.

aa ja vet, dom är snygga som fan :D<3

2009-06-03 @ 13:02:50
URL: http://mellbin.blogg.se/
Postat av: hanna

fin blogg :)



följ gärna min blogg med bloglovin



puss <3

2009-06-03 @ 20:39:56
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0