Grönan igår <3

    Publicerat:  2009-06-13 @ 19:04:54
Heej!!
Nu ska jag berätta om grönan som jag var på igår det var så himmla kul men det rengnade men man slapp iallafall alla långa köerna :D
När vi kom dit så var Insen (stavning) den första vi åkte den var så himmla rolig åkte den 2 gånger för sen så blev det något fel med den och några fick sitta där uppe Minst en kvart. Det borde vara skit läskit men iallafall sen så åkte jag dom vanliga upsjutet, extreme, frittfall, lustigahuset, blå tåget, flygande mattan, Kärlekstuneln, popexpresen och mycket mera :D Men när jag och Virre skulle åka flygande mattan för dom andra skulle åka kvasten och det är mycket roligare att sitta längst back, så då kom det ett par tjejer som härmade japanstillen, då sa dom kom vi sitter längst bak men det fanns bara två platser kvar så då sa en tjej att vi var bitchar, men hon sa det till sina kompisar bara men man hörde endå.
Jag blev då jätte sur och skreck Utväxt pågår för hon hade ju det sen så sa vi alltid dumma komentarer när dom gick förbi.
När jag och virre sa det till Danne och vi vissade vilka det var så gick han fort efter dom och sa Håll er på avstånd man vill inte bli smitad och så kastade han en liten bit pizza på dom haha ;D
Men det var bara rätt åt dom för ingen kallar mig och Virre bitchar om dom inte känner oss. Sen så var det bara en vanlig dag förutom att det rengnade. Men nu kommer det lite bilder <3

Vi när vi nys hade betallat inträde när det var soligt och fint <3 Tilada till vänster jag i mitten och Ellen till höger<3

Sen efter insane så började det regna och Bianca hade en grön och jag hade den oranga där var mitt hår förstört :(

Vårat smink hade runit så vi gick och fixade till sminket och satte på lite nytt och fixa håret, jag satt bara upp det i en bulle <3

Virre, tessan och jag <3

hahha danne ;D

Jag och Tessan <3 senare mot kvällen

jag och ellen stog och boxade lite på dannes as ;D

Ellen och Danne :)

Virre köpte lite popcorn <3

haha på vägen hem :D

Tåget på vägen hem, spökhuset tyckte jag inte var så värt att gå i år den var inte ens läskig men förra året så var den skit läskig.
Men så såg kvällen ut för mig igår ha det bra <3
Pussar och Kramar <3<3 //Lollo

Kommentarer
Postat av: Mandy

såg ut som om ni haft kul igår :D:D:D:D



Läget i daG?

2009-06-14 @ 17:49:28
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Anonym

blondinen i mitten kan ju fan inte sminka sig

kolla hennes oranga kind

2009-06-14 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0