Svar på frågorna

    Publicerat:  2009-06-13 @ 10:58:38
Det blev inte så mycket frågor men det funkar endå :)

hmm, hur lång är du och hur mkt väger du? ;)
Sen är det, hur många, riktigt bra kompisar har du? :)<3
kram:
Jag är ungefär 1:63 och väger 46, jag har 4 riktiga bra kompisar :D

har du ngn gång ljugit på "lillfinger"?:)
vilka "okända" bloggar läser du? ;)<3
Aa det har jag faktis jag tror att jag inte läser någon okänd blogg iallafall ingen jag kommer på nu :P

hmmm, vad är ditt favoritprogram? vem är din favoritbloggare?
Jag har många favoriter haha, gossip girl, simpson, andra avenyn och så vidare.
Jag har inte direkt en favorit bloggare jag har några flera men ingen som jag kan välja av :)

sommar/vinter?
Sommar såklart <3

varför började du blogga?
För att det värkade kul så jag ville prova på :D

vad är du rädd för?
Småkryp, ormar, spindlar och massa mer saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dina bästa kompisar?

va heter dom?

2009-06-13 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0