Älskar dig veronica

    Publicerat:  2009-05-28 @ 20:39:46
Tack så mycket för det fina inläget gumman <33 jag håller med vi är såm änglar när vi har kameran med varndra.
Jag älskar dig otroligt mycket men jag vet inte om jag har bevistat det tillräkligt.
Första gången vi träffades var den gången du kom hem till mig när vi spelade spel. Sen så bråkade vi välldigt mycket men den ledde till en fin vänskap, jag vet inte vad som hade hänt om jag inte hade haft dig som kompis. Varje dag jag ser dig så blir jag så himmla glad, jag ler alltid när jag ser dig. Du får mig alltid på bra humör om jag är ledsen eller nåt så får du alltid mig på så himmla bra humör,
du stötar alltid mig om allt jag älskar dig så himmla mycket gumman och kommer alltid göra det ovasät om vi bråkar eller nåt. I LOVE YOU VIRRE <3<3<3 vi berättar allt om varnadra och delar värkligen allt och vi kan alltid lita på varndra <3


Lite bilder.
Kom ihåg jag kommer alltid älska dig ovasät <33
läs virres inlägg här <33

Kommentarer
Postat av: V.

Tack sötnos:)

älskar dej <3

2009-05-28 @ 21:05:28
URL: http://mellbin.blogg.se/
Postat av: paul

man förstår att ni e bra kompisar ;)

2009-05-28 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0