18:41

    Publicerat:  2010-08-16 @ 18:41:29

Allo!!
Igår så kom Ellen hem :D Så vi var ute och sen så träffade vi Olle och Ante sen kom även niklas sen senare på kvällen kom det mer folk :)
Danne hade en peparsray fyfan allså han sprayade aldrig direkt i mina ögon men han gjorde mot mitt håll och jag fick in det där i munnen näsan och ögonen först fattade jag inte var det var slutade bara andas helt plötsligt, fick ärligt talat panik!!
Ursh säger jag bara vill aldrig får sånt mer på mej. Men sen så var Dannes kusin snäll och gav mej cola för man behöver dricka.
Men nu kommer bilder från gårdagen!










puss<3


Kommentarer
Postat av: L i n a S a n d s t r ö m

heeey allt bra med dig sötis? :)

2010-08-18 @ 18:38:18
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gull ungar ni är ju för söta. Kram Fia

2010-08-27 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0