19:44

    Publicerat:  2010-07-05 @ 19:44:46
Allo!!
Kom precis in har träffat Ellen lite följde med henne till ica hon skulle handla!
Men iallafall imorgon kommer Bianca hem fyfan vad jag har saknat henne hatar verkligen när hon e borta så jävla länge :( Så jag längtar som jag vet inte vad.

Men iallafall igår så sov jag hos Olle med Ellen, Niklas och Ante det var skit kul :) Men tidigare på kvällen var Tim, Danne, Stefan och Fredde där också men dom drog efter ngn timme.
Vi kollade på 3 filmer, det var jätte kul men jag har lite ont i armarna och runt om i kroppen idag för att jag och Ante e lite o normala av oss hahahha men skit samma lite får man tåla :D





puss så länge<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kika gärna in min tävling på bloggen om att vinna en ny bloggdesign. Är du intresserad? Va med och tävla du med..

[http://jeenlicious.blogg.se/2010/july/var-med-och-tavla-om-en-bloggdesign.html]

2010-07-06 @ 12:52:34
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0