...

    Publicerat:  2010-07-16 @ 00:08:50
1. Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör samma på varje fråga.


 

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?

haha wtf? Han ligger på andra sidan rummet under täcket :)<3

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Tsss på dig du ;)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Nice vilka var du där med :)<3

Vilket sms blev du mest berörd av?

haha :D vi äger ;)<3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?

jag har inte sagt till någon :O

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Det är fan en björn utanför nu :O helvete

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

Hinner inte

Jag tycker sånna här tester/listor är så roliga så jag "måste" ;)

Vaken ?:)<3

Kommentarer
Postat av: sofia

jag bor tyvärr långt ifrån stockholm, bor 9mil över göteborg :)

2010-07-16 @ 00:16:31
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0