:)

    Publicerat:  2010-07-15 @ 12:39:22
Halluuu!!
Igår fyllde min sotorebror Victor 17 år så det blir ett jätte GRATTIS till han då :D Så igår firade vi han hela dagen det var jätte trevligt.
Men sen så åkte jag hem till Elin med Bianca och Ellen, vi gick på promenad hade tjejsnack och sov i lillstugan alltid lika roligt. Sen så hade jag värsta natthumorn igår hahah aa ni förstår ni har säkert haft det också. Men sen när jag kom hem så har jag solat i ca 2 timmar låg i poolen för det var så jävla varmt att ligga på solstolen. Men nu kommer det bilder sen igår!!






Sen så gick vi till stalet och red på sån där vagn bakom hästen men eftersom jag aldrig har gjort det så fick elin sitta bredvid mej hela tiden :) Roligt var det men ändå läskigt.
Ha det bra puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0