vart på grönan igen

    Publicerat:  2010-07-14 @ 01:18:33
Halluuu!!
Idag så var jag på grönan igen med syskorna och 3 andra :)
Det var skit kul men det var inte roligt när jag skulle gå spökhuset med Fredde och Rasmus... Jag fick fan gå först aslänge för dom inte ville gå förre och jag var ju skit rädd :O
Men iallafall det har varigt asnice förutom att det var 30 grader idag -.- Men det var det värst åkte allt det vanliga. Men en sak jag inte förstog det var när jag och Linn skulle åka extrem varje gång jag har åkt den så har den inte gått så snabbt elr snurrat så mkt men det var askul hahah victor och alla dom hörde bara mej på långt avstånd skrek som fan :)
Men det var säkert för vi hade tunga presoner bredvid oss. Men jag och dom andra fick upp Fredde i insane och katapulten och han var ju asrädd men gillade dom sen ju :P Iallafall katapulten kommer inte ihåg om han gillade insane!!





när jag och linn åker insane :D det e våra ben längstfram man ser!!




2 till bilder på när jag och linn åkte :P

puss så länge :)

Kommentarer
Postat av: sofia

din röst är medräknad :) allt bra med dig?:)

2010-07-14 @ 13:36:12
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: sofia

åh lyckos! jag har aldrig vart på grönan, aldrig vart uppe i stockholm överhuvudtaget :) var det roligt? jo med mig är det kanon vettu :D

2010-07-14 @ 13:47:52
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0