Badade igår :)

    Publicerat:  2010-05-23 @ 18:16:02
Halli hallå!!
Igår så var jag först med Fredde, Danne och Ellen. Sen så möte vi upp Elin, Rebecka, Emma, Tilda, Matte och Bianca och så drog alla vi till lejondal :)
Jag Danne Bianca och Fredde badade först och jag var så dum att jag säger att jag absolut inte vill doppa mitt hår när jag redan har tagit ett dop. Då bär Danne upp mej och hoppar i med mej... Hahhaha är inte direkt förvånad xD

Nästa gång så ska vi iallafall filma. Men sen så skulle vi där ifrån och då sjusa danne upp Ellen och Fredde med sin moppe men inte med 2 samtidigt han åkte en åt gången. Och när danne kommer tillbaka för den andra gången då blir jag lite chokad för då kommer Fredde allså min kusin med sin Epa jag fick åka i epan och den andra fredde med danne :)
Det är lika kul varje gång att åka i min kusins epa han har fixat till den lite också och den blev skit grym :)
Jag älskar hans tutta ni ska få se en lliten video....







Sen var min kusin Fredde jätte snäll och sjusa hem oss senare på kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0