bild video

    Publicerat:  2010-05-08 @ 18:23:52
Det blev väldigt mkt bilder igår så jag satt ihop det till en video istället.

Men konsären igår var så jävla bra det var så jälva grymt, Lady gaga var mkt bättre en Britney som jag såg förra året. Lady gaga gjorde en sån himla bra förestelning och bra låtar och hennes kläder då....
Älskar verkligen hennes kläder hon sticker verkligen ut gemfört mot dom andra :)
Sen så köpte jag och Mamma en t-shirt var och ni får se bilder sen också köpte jag en mask också hahah man blev bara tvungen. Först trodde jag den var trasig för det är 2 saker som hänger men det är det som är meningen för det ska ju inte vara perfekt för det har inte Lady gaga!!

Hoppas ni tkr videon är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0