Första dagen på praoen

    Publicerat:  2010-05-18 @ 16:56:54
Halli hallå!!
Idag var det prao det var jätte kul och vädret har varigt jätte fint hela dagen så det är jätte skönt :)
Gick på rast kl 11 till halv 1 samtidigt som ellen så då kunde vi träffas, vi har inte så långt mellan varandra. Så vi gick till Farok och åt.

Sen så fick jag en uppsättning för hon som skulle göra på mej skulle testa en frisyr på mej så det var kul att kolla hur hon gjorde och resultatet blev fint :)
Sen så kollade jag också hur man gjorde en frisyr när hon prövade på en sån där docka så det ska jag testa ngn gång.
Sen så fick jag prova att tvätta håret som frisörer gör och så lärade jag mej lite saker idag... Imorgon ska jag kanske klippa mej och färga det hoppas det blir imorgon behöver verkligen det.

Så blev det idag.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snyggt! :P

2010-05-18 @ 18:08:34
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Jennifer

okej, fast jag gillar bättre chocolate fudge brownie :P

2010-05-18 @ 18:25:58
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0