Lördag

    Publicerat:  2010-05-22 @ 11:47:26
Halli hallå!!
Nu har jag precis fixat färdigt mej, sov hos Ellen igår eftersom 9orna kom hem från vandringen igår så hade vi filmkväll med ante, niklas och Alex och sen jag Bianca ellen och Elin :)
Det var så himla kul och se alla 9orna som kom hem är as stolt över dom som jag känner som gick den och klarade hela :D Och nästa år när jag går i 9an så ska jag gå hela och klara den... Jag skojjar inte det är nog det jobbigaste man får göra man ska gå 7 mil på 50 timmar typ man får typ sova 3-4 timmar och vandra mitt i skogen på natten. Man äter inte så mkt heller men man får på olika stationer man går till men sen när man har gått i mål så får man äta hur många hamburgare som hellst :)

Det var så kul att se i onsdags när alla gick iväg då var alla jätte pigga och rena och sånt sen när alla kom tillbaka så såg man hur slitna dom var hahah :) Och sen så har vissa lovat mej att stå där nästa år när jag kommer hem från vandringen.



haha man måste måla sej sådär roligt i ansiktet :P
Det var många mer men orka lägga upp alla. Det som var så synd om dom det var att dom har fått det så jävla varmt på dagarana hoppas det är svalare nästa år när jag ska gå den... Sen när jag har klarat den som jag kommer så kommer jag vara så jävla stolt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0