lördag

    Publicerat:  2010-05-29 @ 12:25:35
Halli hallå!!
Igår hade jag det skit kul :) var med några kompisar och jag och Ellen var hemma typ vid 12 tiden!!

Men iallafall idag ska ja se på film med Jenny, Ellen och Bianca :) Sen så kanske vi ska dra ner till lejondal med några, men jag ska inte missa Victors spelning idag vid halv 8 :D
Det ska bli skit kul att se han uppträdda det var så länge sen sist typ förra skolavslutningen och det var skit länge sen....
Men nu kommer det lite bilder sen veckan.

ngn som har sätt att jag har fått mörkare hår och klippt av mkt av mitt hår ?? :)










ha det bra puss<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv. jag ska plugga som en galning och sen kanske följa med på morsdag middag om jag hinner.. själv?

2010-05-30 @ 10:25:53
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: ronja

fina bilder :)

2010-05-30 @ 20:57:08
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0