Lördag

    Publicerat:  2010-05-01 @ 22:45:29
Halli hallå!!
Igår var det ju Valborg det var skit kul och mysigt. Först skulle Elin åka och fixa nytt pass så vi tog skolbussen direkt ut och så följde vi med Jonas och kolla på han snygga Epa... Den var skit cool.
Sen så var vi ute ganska länge och kollade på brasan där borta och sen var Ville, Alex och Danne skit snälla och sjusa runt mej för det är så jäkla kul att åka bakom ngn som kör :D
Sen så vart det ett missförstånd mellan mej och Erik så jag var ju såklart skit arg på han då så vi åkte där Erik och dom andra var och så pratade jag med han och Fredde och det löste sej. Det var bara ett missförstånd så det var skönt att jag slipper vara sur i onödan.
Så nu känns det bra att vi är kompisar igen. Bilderna som vi tog igår har jag inte lagt in på datan en så ni får en sålänge.

haha jag blev målad kul var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0