praoen började med ledig hela dagen

    Publicerat:  2010-05-17 @ 20:39:20
halli hallå!!
Nu lyssnar på musik och sjunger till :D Idag så började praoen på 2 veckor och jag fick ledigt hela dagen idag för hon jobbade inte idag, så det var jätte skönt.
Gick och träffade några kompisar och Ellen när hon hade rast det var kul sen träffade jag jojjo också skit kul för hon åkte bort förra veckan så det var kul att se henne igen :)

Idag har jag varigt ute hela dan så jäkla fint väder nu är verkligen sommaren här :D
Imorgon så börjar jag 9 elr 10 jag fick välja. Puss så länge<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du ha prao?

2010-05-18 @ 08:54:13
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0