skoldans igår

    Publicerat:  2010-05-12 @ 19:45:04
Halli hallå!!
Igår vare ju skoldans det var skit kul....
hahah jag dansade nog mindre det här året men jag fick iallafall göra det med roliga personer hahaha :)
Men jag orkar inte skriva om vad vi gjorde igår så ni får bilder.

Så idag fick vi ledigt hela dagen och imorgon och på fredag så är vi också lediga skit skönt :D Sen på måndag så börjar prao och jag är ledig på måndagen där för ja pratade med den jag skulle praoa hos idag om vilka tider jag skulle vara där. Det är skit skönt att få en till dag ledig.
Men efter 2 veckor när praoen är färdig så har vi en vecka till vanlig skolvecka och sen veckan efter så är det inte vanliga lektioner :)






det kommer nog komma mer bilder sen för det var ngn tant som sprang runt och tog foton hela tiden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0