söndag

    Publicerat:  2010-05-09 @ 21:52:14
Halli hallå!!
Det värker fortfarande lite i mitt öra men det är över till imorgon :)
Men idag efter vi var i stan så gick jag och Bianca ut och då hade ja mina nya skor ville verkligen ha på mej dom och så träffade vi först Ante, Niklas och Olle och sen så gick vi till Faruk och gratta han för han fyller år idag :D

Efter det så gick vi och några till och spelade fotboll ett tag det var skit kul hahaha det var länge sen gick ju på fotboll förut... Ibland vill jag börja igen men jag vill börja på en annan sport.

En bild på mej från idag när vi var påväg in till stan.
Imorgon så ska vi börja öva 2 danser till skoldansen på tisdag det ska bli skit kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0