Jenny<33

    Publicerat:  2009-07-02 @ 09:44:25
Tack för det du skrev om mig på din blogg tyckte att det var jätte fint <33 alla som vill läsa det läs det här :)

Jenny <3
Jag fatade inte varför vi tappade kontakten i 6:an det bara blev så men nu så har vi jätte bra kontakt för jag tycker det är så himmla kul att vara med dig på fritiden du säger aldrig nej, om jag vill göra nåt du hänger alltid med på saker jag gör :D
den här sommaren ska bli underbar med dig för du åker ju inte till finland nu för du var så klantig och bröt handleden <3 Du är alltid så glad när jag är med dig det är så himmla kul ovaset om du har ont i armen så ler du endå.
Det finns inga ord som jag kan säga hur mycket jag älskar dig bara så du vet det <3

Du och jag igår så himmla kul <3
Pussar och Kramar <3<3 //Lollo

Kommentarer
Postat av: jenny

gumman, jag älskar dig vad som en händer <33

2009-07-02 @ 10:29:47
URL: http://jjennyhs.blogg.se/
Postat av: robin

sv; :) Har inga direkta planer, kanske blir fika elr något :) du själv ? :)

2009-07-05 @ 12:04:59
URL: http://gymnarkomanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0