Moppedag ;)

    Publicerat:  2009-09-20 @ 16:39:47
Hej hej bloggen ;)
Jag sovde hos Veronica en natt till som ni kanske vet?
btw, idag har jag i alla fall åkt moppe, exakt hela dagen!
Och det var första gången jag provade och jag va skit bra :Dhaha

Virre schussade mej mest, eller hon gjorde det typ hela tiden, fast jag schussade såklart henne lite :)
Vi träffade på Fredde och Felix, det va lite kul faktiskt ;)
Rätt så längesen vi träffade dom.

Å jusste, vi mötte massor av bilar när vi åkte.
Jag tyckte att vi skulle peka finger åt dom, men de ville inte virre, hehe ;D
Å föresten, alla som undrar så har jag tagit ut mit septum, för den satt skit snett....

(bilder kommer ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0