The sims

    Publicerat:  2009-09-18 @ 21:02:30
Idag så ska jag sova hos Virre och vi har suttigt och spelat the sims :)
Och snart ska vi se Män som hatar kvinnor!
Men på the sims så gifte jag mej med en gammal gubbe, för att få pengarna :)
Sen efter jag hade fått pengarna pimpade jag och virre upp huset och sen så dumpade jag han!
Jag tänkte döda honom men Virre ville inte, så det blev inte så ;D
(hehe, synd...)

Vi skojjade lite när vi gjorde gubbarna :)
Men dom såg inte ut såhär när vi vart klara med dom :D

Nu ska jag gå och titta på filmen.
Pussar //Lullisknullis

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

antar att det är sims 3, vilken rolig haha :D

2009-09-18 @ 22:36:14
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0