19:01

    Publicerat:  2010-04-15 @ 19:01:44
Halli hallå!!
Har gjort det gamla vanliga idag men idag var jag med dom bara en liten stund för jag har så himla ont i foten. Men iallafall jag skulle först hem till mamma och se om väskan hade komit men det hade den inte men den kommer imorgon:D
Så när jag skulle gå till pappa så fick jag skit ont i foten så jag bara kunde ramla ihop och gråta :/ Det var inte kul det, det var ett tag sen jag kände en sånhär smärta för sist vare när jag gjorde illa handen.

Och idag så byte vi elevenval och jag och Ellen fick teknik vi ville gå på det för det verkar ju kul så idag fick man välja på 2 saker man fick antligen göra ngn el sak elr fixa med en båt som var skit rosad och skitig och skrutig. Jag och Ellen ville fixa båten så vi valde det, så snart blir den finare.




men visst är vi söta (a)



våra nagelfärger var så fina tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0