20:42

    Publicerat:  2010-04-14 @ 20:42:14
Halli hallå!!!
Det var skit fint väder idag igen det är så himla skönt :D
Men i helgen skulle det vara dåligt väder hoppas inte det för det förstör lixom hela helgen.
Men idag så var jag ute med tim,ante,niklas,jimmy,tessan,ellen och jenny det var kul som vanligt. Sen så fick jag massera niklas och tim dom tykte det var skönt.
Men här kommer lite bilder sen igår vi tog aldrig bilder idag vi hade inte med oss ngn kamera.







Jag har gjort illa min fot också vet inte vad jag har gjort med den så jag har haft en krycka i en och en halv dag, ville inte ha den längre får så ont i armen sen så har jag krykan på den sidan som jag har skadat handen för 3 månader tillbaka.
Så det är inte så kul det.
Men idag så skulle jag hoppa upp på ett litet tak fattar inte vrf jag skulle det för jag har värdens svindel så när jag skulle hoppa upp så fick tim hjälpa mej för jag kunde inte själv för jag har skit ont i foten. Så på vägen ner sen så skrek jag skit mkt har inte varigt så rädd på jätte länge men jag litatade såklart på att han aldrig skulle låta mej ramla men det var ändå skit läskigt skakade och skrek.
Och jenny höll i mej i min arm så det skulle kännas bättre för jag var så rädd men det gick inte men sen fick tim ner nem och det var jätte skönt att stå på marken igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0