21:45

    Publicerat:  2010-04-12 @ 21:45:31
halli hallå!!
Nu håller virre på med en ny design till mej och den är nästan klar som ni ser :)
Det är bara lite som ska ändras, jag är skit nöjd med den och bilderna får ni i veckan för nu är jag hos pappa och bilderna är hos mamma.

Men idag så följde jag med virre till stan och man kan ju säga att vi är ganska klantiga vi skulle åka tunelbana och då tog vi alltid fel tåg haha xD Så kan det gå om man inte kollar vart man ska för vi skulle in till Gamla stan men när vi kom dit så hittade vi inget ute fik elr ngt... Så vi åkte tillbaka till t-centralen och sen gick vi till donken och köpte glas sen åkte vi hem och fotade och fixade lite med designen!!

Sen åkte virre hem och då gick jag och träffade jimmy, jimmy, ante, niklas, tim och olle. Sen träffade vi massa andra ute. Det var en riktigt rolig dag och det är synd att det är sista dagen idag för vi hade studiodag idag så vi var en dag extra lediga :D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0