Fredagsmyys:)

    Publicerat:  2010-04-16 @ 18:36:44

Halli hallå!!
Nu sitter jag hos Ellen kom typ precis hit, hon ville att jag skulle följa med när hon skulle hem och eta så jag gjorde det för hon ska ändå sova hos mej:)
Så det ska bli mysigt och väldigt kul jag är Ellen är nog dom sjukaste personerna... Ni vill nog inte veta ska lägga in en rolig video sen som Ellen gjorde när jag var ocg frågade pappa om vi inte kunde äta från grillbaren:D

Så idag blire fredags mys och jag och Ellen ska gå ut lite också det är så fint väder tror att Bianca också ska följa med men det måste hon man kan inte sitta inne och mögla nu.


oj dom här bilderna var inte igår det :D


Kommentarer
Postat av: Mickan

omg lollo, din header är ju döö SNYGG! :o<3

hr by the way frågestund te söndag :D <3



http://mikkssx.blogg.se/2010/april/fragestund-till-sondag.html

2010-04-17 @ 14:24:05
URL: http://mikkssx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0