torsdag

    Publicerat:  2010-04-22 @ 21:02:35
Halli hallå!!
Nu har jag jobbat hårt hela veckan är stolt över mej själv och idag gjorde jag ett prov så nu hoppas jag att ja blev godkänd :D
Sen nästa vecka äre 2 prover som ja ska klara oxå. Men idag så försov jag mej så det var inte så kul hade stängt av klockan när jag halv sov och sen vakna jag kvart i 8.... Så det var bara att hoppa upp och fixa sej. Det snöade idag allså ja trodde det var slut på vintern men tydligen inte så jag ringde morfar och frågade om han kunde sjusa mej och det kunde han det var skit bra så slippte jag gå i det fula vädret.

Idag har det varigt en bra dag förra veckan elr nu var det var så bött alla elevensval och jag, Ellen och Bianca har teknink det är skit kul. Vi håller på att fixa i ordning en gamal skrutig båt och det går jätte bra måste filma ngn gång där inne så ni får se :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0