brukar aldrig...

    Publicerat:  2010-01-26 @ 20:38:33
Läsa tidningen men nu gjorde jag det!!
För det stog något om knark och då ville jag läsa och det som jag läste det händer där jag bor.

Har inte märkt så jätte mkt själv av det men jag vet att det finns knarkare här!!

Ungdomar mellan 14-15
Knarkar
Det är helt sjukt att det är så många unga som knarkar redan i dom åldrarna ;O
Blev lite chokad när jag läste men alla har ju ett val men man tar inte ett bra val det är ett skit dåligt val att ta droger skulle aldrig få för mej att ta det!! men man kan ju bli nerdrogad och då blir det inte sådär jätte kul.

Vad tycker ni om det??

Kommentarer
Postat av: Bianca

Bra att du tar upp sånt Lollo :D

Jag tycker det är ett dåligt val :), men jaa man får göra vad man vill med sitt liv ;)

2010-01-26 @ 22:46:06
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Postat av: tanya

jag läste oxå den!:O

fyfan va jag blev chokad och liksom häär i bro!:OO

kan inte äns fatta vrf dom gör så? :S

2010-01-28 @ 22:17:55
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad klok du är. Jag ser för mycket av knarkets baksida att jag hoppas att ni aldrig ens provar på det. /Fia

2010-02-04 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0