söndag

    Publicerat:  2010-05-30 @ 21:29:00
Halli hallå!!
Nu är jag hemma har varit ute med Ellen och lite Ante :)
Det var väl kul vi gjorde inte så mkt idag men det är mysigt att bara gå runt och prata och sånt.

Men igår så var ju jag och kollade när min brorsa och hans kompisar spelade, dom var skit duktiga sist jag hörde Victor på trummor det var förra skolavslutningen!!
Det var ju 5 band men jag såg det första och sen victors band sen gick jag hem till Ante där ellen, bianca och niklas var så kollade vi på film.

min bror är ju han som sitter där vid trummorna :)

haha när man kommer till Ante så står han i fönstret hahahha xD är inte direkt förvånad.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv. ahhh, har fullt upp!!! :(

så skönt....

2010-05-30 @ 21:46:24
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0