Augusti

    Publicerat:  2011-08-11 @ 17:07:58
Helluuuu!
Igår spenderade jag min kväll med Virre, det var jätte kul att träffa henne eftersom hon har varigt borta på semester så det var jätte mysigt igår.
Senare kom också Emet, Fredde, Eric och Elin vi kollade på she's the man och bara tog det lungt och hörde hur regnet fallde ner, så det var riktigt mys väder.

Men idag ska jag umgås hela kvällen/natten med min underbara pojkvän.
Ser fram imot det.
Jag just nu, och idag ska jag försöka att inte glömma att fota med kameran istället. Det känns som att det börjar bli lite för mycket webbcam bilder.
Puss så länge<3

Kommentarer
Postat av: nickie

söt tjej!

2011-08-13 @ 21:58:28
URL: http://nickie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0